Henkilöstöhallinnon käsikirja on yrityksen sisäinen ohjeistus, joka kokoaa yhteen henkilöstöhallintoon, työsuhteisiin ja työpaikan käytäntöihin liittyvät periaatteet, toimintatavat ja ohjeet. Se tukee oikeudenmukaista ja johdonmukaista henkilöstöjohtamista sekä auttaa työntekijöitä ymmärtämään omat oikeutensa ja velvollisuutensa.
Palvelun sisältö:
-
Käsikirjan suunnittelu ja rakenteen luominen
-
Sisällöntuotanto ja muotoilu yrityksen tarpeisiin
-
Työlainsäädäntöön ja työehtosopimuksiin perustuva ohjeistus
-
Yrityksen arvojen, kulttuurin ja käytäntöjen sisällyttäminen
-
Päivityspalvelu muuttuvien lakien ja käytäntöjen mukaan
Hyödyt:
-
Selkeyttää työnantajan ja työntekijän välistä viestintää
-
Vähentää epäselvyyksiä ja ristiriitatilanteita
-
Tehostaa perehdytystä ja tukee työntekijäkokemusta
-
Parantaa työnantajamielikuvaa
Kenelle:
Pienille ja keskisuurille yrityksille, jotka haluavat systematisoida henkilöstöhallintoaan ja varmistaa, että työntekijöillä on selkeät ohjeet ja toimintamallit.
Kiinnostuitko? Henkilöstöhallinnon käsikirja luodaan yrityksenne ja alakohtaisten vaatimusten mukaisesti. Sovi tapaaminen asiantuntijamme kanssa ja kysy lisää.